Jobbigt!!

Det är enormt jobbigt att ha en skaddad högerhand när man är högerhänt för man kan typ inte göra ett skit utan att det gör otroligt ont !
får skit ont bara  när vi ska skriva lite i skolan, inte så roligt så har haft ont i handleden sen typ klockan .. 13.. och har fortfarande ont bara för jag har använt handen för mycket, men har inte så mycket val..
när jag kom hem så var jag tvungen att börja med etiken som jag har skrivit väldigt mycket på faktikst. och som tur var kunde jag skriva den på datorn utan att få för ont.
Skulle ha tränat ikväll men nu går inte det, blir så sur över att jag är skadad, det suger !! och det suger ännu mer att jag inte vet hur det hände utan att det bara kom!!!
okej kanske inte ska ta ut all min ilska här, haha.
Imorgon är det kärleksdag i skolan för oss tvåor, trevligt trevligt !
Nu ska jag väl gå och skära bort min hand, eller så fortsätter jag med etiken och kanske blir klar med den..




Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha yeah, det är nåt man får jobba på :) man får helt enkelt intala sig själv att man är bra som man är, sluta jämföra sig med andra och vara ärlig mot sig själv alla gånger :) man kan ju ge andra komplimanger, för då får man oftast själv komplimanger tillbaka och då blir man ju glad av att göra andra glada och för att man blir smickrad... haha :)

2011-01-18 @ 12:15:14
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0