Inte på humör!

Denna dag har mitt humör varit lite upp och ner...
dagen började med att jag var väldigt trött, sen var jag mitt vanliga jag, sedan väldigt glad och nu är jag irriterad.
jag har ingen aning om varför jag är irriterad utan jag är bara det, sen så är en liten del av mig ledsen också och jag fattar inte varför men det är något inom mig som säger att jag ska vara irriterad och ledsen och det suger ganska mycket för jag har ju ingen anledning att vara det, vad jag vet just nu i alla fall...
aja ska försöka plugga lite psykologi just nu sen ska jag försöka bli lite glad igen...


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: JA! det har jag :D

2011-01-28 @ 16:23:46
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0