Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Det här var en svår sak att skriva om för jag har ingen aning haha.
men ett mål jag har med livet är att jag ska bli och förbli lycklig hela livet.
drömmar som jag har... tror inte jag har några drömmar just nu, eller klart jag har det vara det att det är svårt att komma på några nu när man väl måste skriva när det men annars så finns dom säkert där hela tiden haha.
önskningarna i mitt liv är i allafall att slippa min diabetes så jag kan få jobba med det jag vill jobba med, vilket är polis. men min diabetes stoppar mig vilket suger.
aja inte så mycket ni fick reda på här inte men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0