Dag 3 – Min favorit årstid och varför

Har faktiskt väldigt svårt för att säga vilken som är min favorit årastid eftersom jag gillar alla på olika sätt.
jag gillar vintern för då slipper man alla insekter och kryp som jag verkligen hatar, usch! sen är det mysigt med snö, dock inte för länge utan snön kan ju försvinna i början av januari tycker jag.
Sen gillar jag höstan för det är mysigt när löven byter färg och det blir mörkare och man får börja ha på sig lite tjockare kläder :)
Våren gillar jag för att det börjar bli ljusare haha, nemen mörkret är kvar lite för länge. sen gillar jag när han känner att solen bränner i ryggen och knopparna på trädet börjar komma och alla blir piggare och gladare.
Sommarn går det ju bara att gilla! dock så hatar jag alla kryp som kommer på sommaren, men det är bara att bita ihop och gilla läget.
Av årstiderna så gillar jag nog ändå sommarn bäst, för alla är glada och det är mycket roligare på sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0