Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Har faktiskt mer än en person som jag skulle vilja träffa.
jag skulle vilja träffa min pappa och jag tror dom flesta som känner mig och göljt min blogg vet varför.
Sen skulle jag också vilja träffa min systerson som föddes i söndag, har fortfarande inte träffat han eftersom han inte mår så bra efter födseln, får hoppas på att han blir bättre snart.
Den sista personen som jag skulle vilja träffa just nu är min man. träffade han i skolan och så men det var ett tag sen bara han och jag var. så han är en person som jag vill träffa just nu, sen åker han iväg och åker skidor på lördag så kommer inte träffa honom på hela nästa vecka vilket kommer suga..
men ja nu vet ni vilka personer jag skulle vilja träffa, pappa, systersonen och mannen min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0