Dag 1 – En bild på mig + fakta om mig.

Jag heter Anna och jag är 17 år men fyller 18 om exakt en månad idag faktiskt. Jag bor i Hallsberg tillsammans med min mamma, syster och bror, sen har jag en till bror som bor i Malmö. har även en drös med sjukdomar som bland annat diabetes och allergi. har hart diabets i snart 10 år.
På fritidens så umgås jag med vänner, pojkvän och familj och sen tränar jag världens underbarasta sport som är handboll !
Jag går samhällspogrammet med inriktning samsam på alleskolan tillsammans med grymt härliga människor.
Jag är väldigt envis som person, som kan vara lite blyg första gången man träffar mig men när man väl lär känna mig är jag galen ;) men jag är en glad och positiv tjej för det mesta. Jag är också väldigt klantig utav mig, mina fötter och jag är inte bästa vänner för jag stukar jämt dom, tror jag har gått på kryckor 5 gånger för jag har stukat dom så allvarligt.
Aja nu vet ni lite mer om mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0