Vad f*an har jag gjort dig?

Asså jag hatar verkligen personer så vill trycka ner andra personer för att få dom att må bra.
Visst Julia du kanske inte har det så jävla lätt när din kille flyttar din USA, men jag har fan inte det så jävla lätt i mitt liv häller och jag har inte gjort ett skit mot dig så varför är du så jävla dryg mot mig för?
Du har ingen jävla anledning till att försöka trycka ner mig så snälla förklara bara vad fan jag gjort mot dig så du måste försöka trycka ner mig?
Kan ju säga att jag inte bryr mig om vad du säger om mig men jag vill bara veta vad fan jag gjort dig?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag behöver inte säga ett ord, tycker bara att du är ful och irriterande :) stör mig på obetydliga människor!

2011-02-28 @ 20:30:16
Postat av: Josefine

Sent svar. Men hur mår du?

2011-03-01 @ 15:49:35
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0