Trevligt!

inatt så sov jag knappt ett skit för min syster spydde inatt (och för er som inte vet så delar vi rum) så jag fick gå ut och lägga mig i soffan och soffan är inte den skönaste "sängen" precis så jag kunde typ inte sova, sen vaknar jag utav allas alarm på morgonen och jag hade sovmorgon, toppen. men när mamma gick upp så gick jag och la mig i hennes säng som var betydligt skönare och jag somnade direkt men fick typ bara sova 45 min innan jag skulle upp igen vilket var ganska så surt..
sen var det skola, segt och tråkigt, och jag hatar etik och allt fy!
efter skolan så skulle jag plugga spanska men eftersom jag var så grymt trött så blev det att sova en timma innan träningen, sen iväg på en seg men rolig träning, dock stukade jag foten i slutet , inte så allvarligt men gjorde ont i slutet av träningen när vi sprang massa..
sen när man kom hem blev det att äta lite och sen duscha i typ en timma, grymt skönt, och sen har jag nyss duschat, händelserik dag`? nja inte precis.
inatt ska jag i alla fall inte sova i soffan utan jag ska dela säng med mamma har jag bestämt!

I'm still waiting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0