Svar på kommentar!

Okej någon feg jävel som vill vara anonym men helt okej!
För det första så är jag verkligen inte en person som vill ha massa uppmärksamhet jag är motsattsen.
Jag hatar när jag har allas uppmärksamhet, jag kan till och med hata när jag har uppmärksamhet från några få personer som står mig nära. så du som skrev den kommentaren känner mig verkligen inte!
Och anledningen varför jag skrev som jag gjorde i förra inlägget var för att det är så jag skriver och sen ville jag få bort stressen ur mig när jag inte behövde stressa så mycket vilket jag fick när jag skriv det inlägget. och det jag skrev angående min vikt är för att jag kan kanske få råd från andra, plus att jag skriver för att få ut mina känslor, jag är inte den personen som öppnar mig speciellt mycket för andra för när jag väl gör det så blir jag jämt sårad så jag bloggar för att få ut mina känslor så lev med det, om du inte klarar av det läs då inte min blogg !
Och kanske det är du som vill ha uppmärksamhet , kanske därför du skrev kommentaren så här får du din uppmärksamhet !
och du våga stå vem du är istället för att vara anonym, du får större respekt om du vågar stå för dina åsikter och för vem du är!
Puss på dig !


Kommentarer
Postat av: julia

åh sötnos, du är allt gör go! det är så kul att läsa din blogg eftersom den är så patetisk, just därför tänker jag fortsätta att slösa min tid på det! ;) Kärlek på dig oxå gulle!

2011-02-25 @ 18:11:09
Postat av: Anonym

obsss glömde lämna ut min bloggggg! :*

2011-02-25 @ 18:16:46
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: julia

men gu vem fan gör såhär?! gu vad creepy!



Anna; det här är INTE jag som skrivit. jag skulle aldrig ha mage att skriva såhär till en annan människa, och speciellt inte till dig? Herregu, vi gick ju i samma klass! Åh, förlåt om du trott något annat. så himla dumt!!!

2011-03-02 @ 23:13:20
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0