Stressig dag.

Okej har haft en ganska stressig dag hittils.
Har åkt in till örebro och lämnat tillbaka massa saker plus att jag köpte 3 par trosor och nagel grejer.
Sen efter det så åkte jag hem till farmor för att hämta upp malin eftersom vi skulle åka och sola, blev knappt brun tycker jag men men ahha. sen tillbaka till farmor för att äta mat och vara lite social i ca 30 min och sen hem för att duscha och fixa mig inför bion med två utav dom bästa tjejerna som finns!
Ska träffa dom om mindre än två timmar och har nyss duschat. så måste göra mig iordning nu känner jag.
När när jag var hos farmor så vägde jag mig eftersom hon har en våg, jag väger mig jämt då haha.
och då visade det sig att jag har gått ner 3 kg till på lite mer än en månad.. inte bra har gått ner ca 8 kilo sen i början av december.. aja jag klagar inte precis eftersom min vikt inte är så pass låg men om jag fortsätter att rasa såhär i vikt så är det ju inte så bra i längden..
aja ville bara skriva lite men nu måste jag faktiskt göra mig i ordning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA! Ohjisses.. du är en såndär person som söker uppmärksamhet märker jag! Annars så skriver man inte så som du just precis har gjort! hahah skrattretande ;)

2011-02-24 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0