Släkten!

Nu har släkten dragit och jag är grymt trött, har haft fullt upp hela dagen.
Och kommer bli minst likadant imorgon.
Ska lägga mig tidigt idag har jag bestämmt så jag orkar med morgondagen hahah.

Aja som sagt så var "släkten" här, bara en liten del för några är borta och andra var sjuka men fick massa pengar och en mysig filt så ska nog ha den på mig ikväll :)
ÄR grymt taggad inför morgondagens fest för sis och mig kommer bli guld.

Och den anonyma personen som kommenterade som var min kära gamla klasskompis Julia Almen, kul att du tycker jag är så patetisk så du fortsätter läsa min blogg, då kanske jag ska fortsätta med det ;) Puss på dig gullet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0