Sista dagen!

Hade sista dagen på min praktik idag, lite sorligt för det jobba grymt härliga människor där så var lite tråkigt men skulle dock inte orka praoa en vecka till.. dock kanske om man hade skola i typ 3 veckor och sen praktisera igen haha.
Denna vecka har gått fortare än vad jag trodde den skulle gå, och denna dag gick extremt fort. Jag fick i alla fall en pressent när jag gick hem, så gulliga dom är :)
jag fick två prov fondation, en ögonskugga, en puderborste, en mascara, två läppstift, ett lip gloss och en parfym. så gulligt av dom. kommer sakna dom som jobbar där lite men är ju bara att jag kommer och hälsar på dom ;)
aja nu har jag världsens huvudvärk och ont i benet så tar det lungt nu ikväll och kollar tv med mamma

Kommentarer
Postat av: Josefine - YSF

Sorry, segast på att svara. Så hur mår du i denna februari månad då?:)

2011-02-05 @ 13:53:08
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0