Praktik!

okej, har varit lite dåligt med vanlig uppdaterning nu när jag håller på med dom där dagarna.
men i måndag så började min praktik på lindex, ska bara vara där tills på fredag vilket jag tycker är skönt även om jag trivs på lindex och tycker att det är kul, men jag har aldrig varit en prao människa eller vad man ska kalla det.
Vad jag har fått gjort på lindex är att ta ut varor, sätta dit prislappar, byt pris, klä av och på dockor, städat hela rean så det såg snyggt ut, flyttat på BH:ar, larmat kläder och smink.. sen tror jag inte jag har gjort så mycket mer. har inte fått ståt i kassan tyvärr eftersom jag inte är 18 och då suger det lite extra eftersom jag fyller om ca 3 veckor..
Men som sagt så trivs jag på min praktik härliga människor som jobbar där, även fast dom kan överanstränga sig ibland när dom ska skämta så det blir pinsamt haha.
Imorgon så måste jag komma ihåg att ställa lite frågot till min handledare så jag kan redovisa praktiken i skolan sen när vi kommer tillbaka till skolan. är så glömsk så kommer säkert att glömma bort det..
BTW, mina arbets tider är grymt bra. jag börjar kl 10 så har sovmorgon plus att jag bor typ granne med lindex vilket är grymt skönt, sen har jag lunch 12-12.30 och sen slutar jag kl 16, vilket blir att jag jobbar 5.5 timmar så skönt :D
aja borde sova nu men är inte så trött, tur man har sovmorgon i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0