Pigg men trött..

Ligger i min säng som jag håller på att bädda rent i.. och jag är pigg men jag vill ändå sova för jag känner mig trött.. låter jätte cp men så är det..
Känner mig ganska hungrig nu med.. är snart 48 timmar sedan jag fick något i mig så borde gå till köket och se om jag får i mig något men varje gång jag reser mig upp och ska börja gå så börjar jag må illa så jag väntar nog en stund med att gå och äta, väntar nog tills mamma har lagat mat och försöker äta den..
Kom nyss även på att det är alla hjärtans dag med, och det suger ju eftersom jag troligtvis kommer ligga hemma då och inte träffa min älskling..
aja nu ska jag försöka plugga spanska .. eller ne ska försöka sova lite och sen försöka plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0