Mysigt!

Hade en mysig dag med min älskling igår.
Var väldigt kul att träffa honom igen, dock inte det roligaste att sova med honom haha.
han slås och sparkas när han sover och man inte håller om honom men om man håller om honom så är han lugn och sover sött, gulligt :)
Vi sov ganska länge, för länge till och med så vart typ bara att vakna till och sen gå hem för han skulle skriva på arbete enligt mall uppgiften som han inte hade kommit så långt på och jag behövde också jobba på den, så kom hem runt .. halv 3.
så har pluggat i stort sätt hela dagen inte det roligaste.
men nu sittar jag och äter panpizza för jag orka inte laga någon ordentlig mat haha , och sen kollar jag på Top model också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0