Mycket bättre!

idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår, dock inte frisk.
det är sjukt hur mycket man kan sova när man är sjuk.. jag sov bort i stort sätt hela dagen igår och sen sov jag nästan hela natten fram till tjugo övet 12 typ ganska skönt.
dock så har jag fortfarande inte lyckas äta något, kakan igår gick inte så bra, spydde på en gång.
och än så länge har jag inte försökt äta för jag vill inte spy mer.. sen är jag inte så hungrig eller.
nu tänkte jag i alla fall ta en dusch för jag känner mig ganska så äcklig, sen så ska jag försöka plugga lite spanska, har ju prov imorgon, dock så borde jag inte gå till skolan imorgon eftersom man ska vänta 48 timmar efter sista gången man spydde och det blir runt 21.30 tiden på mådag kväll..
aja får se hur dagen blir och hur jag kommer att må, nu ska jag i alla fall duscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0