Mat problem!

Okej jag har allvarliga problem med att få i mig mat!
jag hade det redan innan jag blev magsjuk men nu efter jag varit det så kan jag knappt äta någon varmt mat alls. jag mår så grymt illa när jag äter så det går inte att förklara, men det går jätte bra med grönsaker och macker börjar gå bättre att äta.
men annars får jag inte i mig något alls och det är ju inte så bra för jag märker att jag inte har någon energi till något alls. jag är skit trött efter skolan och sover säkert runt 1-2 timmar och vill sova mer men jag tvingar mig att vara vaken, jag orkar inte plugga mer en 30 min innan jag knappt orkar hålla upp ögonen och sen orkar jag inte träna.
Och detta är ju inte så bra, min mamma börjar bli jätte orolig för mig för hon säger att jag bara rasar i vikt och snart kommer väga 50 kg men jag säger att det är långt kvar dit även fast jag vet att jag gått ner mycket i vikt men inte så mycket som hon säger.
Aja jag har ingen aning om vad jag ska göra för att få igång matlusten igen.. några som har någre förslag på hur man kan få tillbaka matlusten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0