Livet fortsätter!

Mår ganska bra idag även om jag knappt har sovit något inatt..
Var ganska svårt att koppla bort alla tankar man hade men lyckades somna runt 4-5 tiden inatt och sov till klockan 10 så har fått lite sömn i alla fall, är grymt trött nu men men..
Livet fortsätter även fast allt inte är på topp för tillfället..
Jag har i alla fall världens underbaraste vänner, skulle aldrig klara mig utan dom !

Idag blir det att träffa Fanny som ska få mig på bättre humör vilker jag är säker på att hon kommer att få :)
Okej sen har jag träning ikväll som jag ska gå på så man slipper alla tankar och sen får ta ut lite känslor man har i kroppen.
Aja mår bra just nu har har inte haft så många tankar nu på morgonen men det är väl för jag håller mig syselsatt. nu ska jag i alla fall ta ett blodsocker prov för jag känner mig låg och sen så ska jag göra mig iordning sen ska jag vänta på Fanny!
mitt motto för dagen : Glöm gårdagen, dröm om morgon dagen och lev idag !


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: anytime :)

2011-02-22 @ 13:47:36
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0