Kall dag !

Första skoldagen efter praktiken idag då, den gick ovanligt fort och jag fick ingen huvudvärk som jag brukar få på måndagarna i skolan det är jag glad över.
Men skolan är dum i huvudet, eller dom som har hand om värmen i alla fall, dom jävlarna har stängt av värmen i hela skolan så jag har fryst ända från kl 9.30 i morse och jag fryser fortfarande, längtar tills träningen börjar så jag kan få upp min värme då. jag fattar inte att man kan stänga av elementen när det fortfarande är snö ute!
aja, har pluggat lite idag, inte så värst mycket utan bara lite smått.. och nu sitter jag och är enormt rastlös.. men träningen börjar om en timma som tur är, och vi har alternativ träningen idag och det innebär att vi inte vet vad vi ska få göra men det är antingen spinning, boxercise eller något annat sånt. spännande att se vad ;)
aja nu ska jag så och spola varmt vatten på mina isbitar till händer, börjar bli lite svårt att skriva för dom är så frustna.


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: det är fint :D själv?

2011-02-07 @ 20:23:44
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0