Jobbigt som f*n

Denna dag var den jobbigaste dagen jag någonsin haft i skolan.
Har aldrig känns att en dag kan vara så lång och så jobbig som jag gjorde idag, önskade bara att dagen kunde ta slut så jag fick gå hem och tänka på annat. men tack vare mina underbara vänner så hade jag ett stort leende på läpparna och skrattade hela dagen, även om jag kanske inte ville så kände jag mig tvungen till det på något konstigt sätt. Hoppas på att morgondagen blir bättre och att det blir lite mer avslappnat också. jag tror det kommer bli det eftersom vi har tema-dag vilket gör att vi jobbar själva i små grupper så imorgon kommer vara mycket bättre än idag hoppas jag på.
Ne nu vill jag bara glömma denna hemska skoldag och se framåt och hoppas på en förbättring så snart som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Julia

vad det ska vara synd om dig jämt Anna! ler*

2011-02-28 @ 18:23:25
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: julia

gu det går ju inte att hitta IPnumret heller på människan som "låtsas" vara jag!? Gu vad irriterad jag blir!! Klart du inte ska stå ut med sån här skit?? TA BORT alla de här taskiga kommentarerna!

2011-03-02 @ 23:15:43
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0