Jobbig helg!

Har en ganska jobbig helg framför mig.
Har match imorgon och på lördag vilket kommer innebära att jag kommer vara helt död i kroppen på lördag kväll eftersom jag hade en ganska hård träning idag sen fredags match och lördags match.
Sen ska jag ha en lugnt och skön söndag... eller ne min bror fyller ju då och då kommer kanske släckten så då blir det full fart då med aja får hoppas på en lugn söndag ;)
idag har jag kunnat äta ganska mycket eller jag antar att dom flesta tycker det jag har ätit idag är lite men jag tycker jag åt "lagom" mycket idag , så det är jag glad över :D
ska försöka äta ordentligt imorgon med så jag orkar med helgen.
nu ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0