Fråga om ni undrar !

Såg nyss att jag hade ovanligt många besökare idag och det var ganska väntat att jag skulle ha men jag skriver inte ute allt i bloggen så om ni underar över något så får ni ställa det dom.
Idag var det en ganska händelselös men hända en händelserik dag..
dagen började seg och trött men tog en powernapp under dagen vilket gjorde mig väldigt mycke piggare.
Sen så var det träning , trodde den skulle vara som vanlig så jag gick dit och sen så var det inga där så då gick jag hem igen och kollade på lagsidan och då visade det sig att vi inte hade någon löpning innan träningen. Sen var vi bara 7 st på träningen, inte så jätte roligt kanske.. men det funka.
Efter träningen så var jag ute och gick med världens bästa tjej Fanny, blev massa prat vilket jag behövde !
She´s the best person alive!
Sen en sak till , om något händer på FB så vet alla om det, även dom som man inte trodde skulle bry sig om det.. ganska fascinerande !
Aja har mått ganska bra idag, inte så deppig som jag trodde jag skulle vara.
nu blir det lite tv tittande och sen sova eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0