Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Oj jag skulle göra massa !
Dels så skulle jag skänka pengar till diabets forskning eftersom jag har diabetes och skulle jätte gärna vilja slippa det och sen skulle jag även sänka pengar till cancer forskningen eftersom jag förlorade min pappa i cancer och jag vill inte att någon annan ska få känna den smärtan som min familj fick göra när min pappa dog.
Sen så skulle jag ta med min familj på en semester till något varmt och härligt ställe. Och sen skulle jag shoppa allt som jag ville ha... ta körkort och sen spara dom pengarna som blev över haha.
Det är väl typ det jag skulle göra om jag fick en miljon kr. Dock är det lite svårt att säga vad man skulle göra, för jag tror inte jag skulle göra allt som jag nyss sa, eller jo det skulle jag nog men man skulle säkert göra massa mer och kanske inte shoppat allt som man ville ha men det är vad jag kom och tänka på nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0