Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Hhaha vad är det här för jävla konstigt påstående?
Min reaktion när jag ser mig i spegeln varierar beroende på hur mitt självförtroende är just den dagen, ibland känner jag mig skit ful och vill typ inte visa mig för någon, sen ibland känner jag mig fet som en kossa och sen ibland så tycker jag att jag ser helt okej ut, från topp till tå.
så min reaktion är inte den samma varje dag. Som idag är mitt självförtroende ganska låg, känner mig ganska fin i håret men resten gillar jag inte. sen så är mitt självförtroende lågt även känslomässigt eller vad man ska säga..
aja hoppas ni fick något vettigt svart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0