Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Något jag oroar mig för.. det är väl att hela mitt liv ska rasa samman och jag inte kommer ha några vänner, familj eller hus. det är väl typ det jag oroar mig för.. annars kan jag inte komma på något jag oroar mig för faktiskt...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tänkte att jag skriver ett "vanligt" inlägg här med.
idag har jag pluggat på arbete enligt mall som gick åt helvete, jag satt fast totalt och allt jag skrev vart skit dåligt. men lyckades skriva klart analysen som blev hyfsat bra i alla fall..
sen har jag tagit ett långt bad och då passade jag även på att börja läsa engelska boken som man ska läsa i skolan med.
Och min man har kommit hem nu med, så ska iväg och träffa honom senare idag också, myspys. och bara att veta att han är hemma fyllde ett litet tomrum innom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0