ARG!

Okej är grymt arg och besviken på min handbollstränare.
han tar ut mig till match och sen får jag sitta på bänken i 60 min och frysa arsalet av mig !
jag fattar inte hur han tänkte där, jag kunde ha gjort massa andra saker istället för att sitta där, plus att mitt lag sög idag så jag kunde lika gärna ha fårr komma in och kanske gjort bättre ifrån mig än vad vissa andra gjorde! Nu är jag kanske lite elak mot mina lagkamrater här men jag blir förbanad när folk suger och själv får man sitta på bänken och vara skit taggad och sen inte spela på hela matchen! det är ju varken bra för mig eller för laget att jag sitter där dels för att jag blir förbanad, sur och ledsen över att jag inte får spela vilket smittar av sig på dom andra och jag vill inte peppa på dom eftersom jag själv inte får spela...
aja blir så grymt arg, men blir nog mest ledsen faktiskt, låter dumt nu men har inte sägt precis allt här utan det hände även mer under matchen som gjorde mig ledsen..

Sen så ligger morfar inne på sjukhuset och mår skitdåligt och kanske inte överlever vilket också gör mig ledsen..
detta har inte varit min turdag, så nu ska jag och mamma laga mat och sen mysa i soffan framför melodifestivalen !


Kommentarer
Postat av: andrea

känner igen detdär med matchen att inte få spela trots att alla gör dåligt ifrån sig... och jag känner igen detdär med din morfar också. vet hur det känns och det är förjävligt... men det kommer bli bättre, om ett tag, det lovar jag :)

2011-02-21 @ 12:03:33
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0