Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag idag dag.
Denna dag är nog den mysigaste dagen som finns om man får tillbringa den med sen personen som betyder mest eller med sina bästa vänner.
Tyvärr så kommer jag nog inte tillbringa min alla hjärtans dag med min speciella person eftersom jag inte är fult frisk. dock så har jag fått träffat han idag en liten stund för jag var i skolan och hämta lite böcker och då fick jag även en stor fin ros av honom !
dock fick han inget av mig just då men han ska få det imorgon troligtvis eftersom jag antagligen inte träffar honom mer idag, och jag kan avslöja att det inte är en ros för han sa själv att han inte skulle klara av att ta hand om den haha så fick bli något annat.
aja nu ska jag plugga spanska eftersom jag antagligen kommer få göra spanska prov imorgon eller på fredag och eftersom jag knappt kan något så är jag nog illa tvungen till att plugga spanska.
aja hoppas får en trevlig alla hjärtans dag med massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0