Helgen !

Helgen var bättre än vad man kunde hoppas på, fylld med handboll med härliga brudar kunde inte bli bättre !
Vi spelade grymt bra, vi vann 5 av 6 matcher vilket betyder att vi tog oss till final och möte ett grymt bra damlag som spelade i div 1 men vi gav dom allt en riktigt match dock så orkade vi inte hela vägen och förlorade men måste säga att vi aldrig spelat så här bra i så många matcher och vilken vilja vi vissade, alla hade grymt sega kroppar men det stoppade oss inte så grymt härligt att se !
Dock så var jag redan förkyld när vi åkte iväg och blev sjuk under helgen men spelade ändå och hade feber idag men ska försöka palla mig till skolan imorgon även fast jag kanske inte mår så himla bra.
är så grymt tråkigt att ligga hemma !
ska sova nu och försöka sova bort febern , Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0