Heja heja... 11/9-01 vad hände?

Ska snart dra iväg och kolla på när laget spelar match som jag skulle ha spelat om inte min tå var cp .
sp ska heja på dom och hoppas på att dom vinner (om du inte gör det så blir jag lite sur för som vi möter suger) ;)
Det är också 9 år sedan planen flög in i WTC. shit vad tiden går fort.. jag minns det som det var igår det hände.
och har ni hört om den där idiot prästen som ska elda koranen bara för det dom gjorde denna dag fast för 9 år sedan, vilken idiot.
aja det finns ju lite olika teorier om den händelsen med WTC som att regeringen var med och planerade allt. vad tror ni? tror ni att USA:s regering hade något att göra med planen som blev kapade 11/9-01? min personliga åsikt är lite klyvad jag vet inte riktigt vad jag tror.. men jag tror att al-Qaida eller hur dom stavas som gjorde dåded sammarbetade med någon i USA men det behöver ju inte vara regeringen utan det kan ju ha varit någon annan som hart stor makt i USA som ett gäng eller om man säger gäng så misstolkas det ju.. men typ som maffia.. eller något sånt.. det är min åskikt om det hela för det är nästan omöjligt att dom kan kapa 4 flygplan och köra in i byggnader utan att någon sammarbetat med dom.. men det är min åsikt, skulle vara kul att veta eran, så vad tror ni hände den 11 sep 2001?

Nu måste jag springa iväg till hallen.

Kommentarer
Postat av: ange

Tacktackk <3

2010-09-13 @ 19:41:49
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0