Fullt upp!

Har haft fullt upp därför jag inte har bloggat. och igår var jag knappt hemma.

Var på sjukhuset först igår och kolla upp min diabetes, och det gick väl sådär.. hade gått ner i vikt i alla fall vilket jag blev väldigt glad över :)
Sen blev det iväg till skolan och leka massa lekar för vi skulle lära känna varandra, eller rättare sagt fixa så det inte var två klasser i en klass.
jag sluta kl 15 och skulle på samling kl 16.30 till handbollsmatch så det blev först ner till ica och handla lite och sen laga mat, stressa att packa och sen dra iväg till samlingen.
Spelade match mot karlskoga och vi vann med 21-16 :)
kom hem runt 21 så jag var knappt hemme igår haha.
och idag så hade jag tydligen sovmorgon till 12.25, grymt skönt ju :)
idag blir det skola plugg och träning  :)

Kommentarer
Postat av: Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer

Hej vännen, allt bra med dig idag?



Jag har en "tävling" där människor ska rösta på sin favorit bild. Alla som är med och röstar får en länkning. Du kan läsa mera här; http://emmaeriica.webblogg.se/2010/september/rosta-bli-lankade.html

Om du vill vara med måste du göra exakt som det står i inlägget. Tack!



Puss

2010-09-02 @ 18:06:53
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0