Det tar aldrig slut!

Halloj alla snyggingar!

jag har inte orkat bloggat på jag vet inte hur länge just nu men har fullt upp i skolan och man får bara mer och mer uppgifter så det tar all energi från mig.
sen har jag skaddat min tå så har skit ont i den eller jag hade inte så ont men idag var jag hos doktorn och kolla upp det och då ska jag äta pensellin i 10 dagar 3 gånger om dagen.. och om det inte blir bättre efter det så får jag operera tån.. inte det roligaste kanske.. och sen får jag inte träna helller det här suger så hårt!!!
blir skit sur nu men det blir väl bättre..
och har massa i skolan som sagt.
jag har:

Geografi , blev klar med den idag
Samhäll , halvfärdig kan man säga
Spanska, har inte börjat
Engelska, halvklar
Etik och livsfrågor, har inte börjat
Historia, har inte börjat

tror det är som sakerna jag har så ni ser att jag har massa att göra och allt ska vara klart nästa vecka utom historian så det kommer inte bli så mycket bloggande skulle jag tro.. poch eftersom jag har så mycket i skolan så kanske det är lika bra att jag skadda tån så jag kan göra allt det där istället för att gå på träning.


Min tå, ajaj


Kommentarer
Postat av: Josse

yes, vad tycker du om dagens outfit då? :D

2010-09-08 @ 17:28:57
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0