Ganska ont !

Halloj!

har pluggat hela dagen idag så har inte skrivit något.
igår var det öppet hus i skolan och det sög ganska mycket !!
sen så var det dags för match, var grymt taggad och det gick skit bra för oss i första halvlek men sen i andra så vet jag inte vad som hände.. så vi förlorade matchen men vi spelade en grymt bra match tycker jag.
efter matchen så blev det att kolla på herrarnas match med älsklingen som jag inte träffat på ett tag och sen med massa annat trevligt folk :)
efter herrarnas match som dom vann så gick jag och älsklingen hem till mig och hade lite myspys.
det är ungefär det som hänt i helgen..
skulle vara skönt med en dag till som man hade helg på eftersom lördagen försvann typ..
och just det på matchen i lördags så landade jag på min knäskål så har fetaste blåmärket. kommer lägga upp en bild imorgon för orkar inte ta någon nu på det men har ganska ont... gör ont bara när jag ska gå så det är inte så najs men det är bara att bita ihop..
aja nu ska jag snart sova så godnatt !

Kommentarer
Postat av: MATILDA

allt bra med dig ? :D

2010-10-05 @ 18:43:23
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0