Första oktober tvåtusentio

Fredag idag, skönt med helg men tekniskt sett så har jag inte riktigt helg än för imorgon har jag öppet hus i skolan så ska vara där kl 10 imorgon och hart verkligen inge lust med det.. sen har jag match imorgon med kommer bli grymt kul och jag är grymt taggad ! är hemma match så kommer bli extra bra. får bara hoppas på att jag inte får någon smäll på någon av mina ögon då flr i tisdags på träniningen fick jag en smäll på vänsta ögat så är lite blå under det men syns inte när jag har smink och sen igår på träningen så fick jag smäll på högra ögat så är lite blå där med haha. så får hoppas att inte får någon smäll på ögat eller någon annan stans på kroppen :P
aja ikväll ska jag käka godis och lite annat och sen ska jag sova tidigt så jag orkar med öppet hus och match imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0