För mycket !!

just nu är det bara för mycket saker i mitt liv...
för mycket skola, för mycket tankar för mycket förluster, jag orkar inte mer, kommer gå in i väggen känns det som ibland..
spela match idag och blev en till förlust.. det tar på psyket att förlora alla matcher så blir skönt med spel ledigt denna helg som kommer..

innan matchen idag så satt jag och min syster och lysnade på gammal musik som man lysnade på när man var liten och helt plötsligt så spelades teddybjörnen fredriksson och jag bara älskade den låten när jag var liten !
och sen började jag tänka på när man var liten och det man älskade mest var sitt gosedjur och man hade världens starkaste band med gosedjuret. den svek en aldrig, fanns alltid där för en när man var ledsen.. gosedjuret var en bästa vän, sin största kärlek. det var så mycket bättre då med sitt gosedjur. Finns inget lika bra som sitt gosedjur var. känner inte ni också så? det största kärleken var och kommer alltid att vara med sitt bästa gosedjur !


Kommentarer
Postat av: emelie

jasså okej.. sov så gott!

2010-10-18 @ 00:00:45
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: hehe det är en sjukt bra skola! :)

2010-10-18 @ 18:58:23
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0