Fanny the best

Tjooo bror!
Fanny Kumlin här, jag snodde Annas dator lite och bestämde mig för att gästblogga!
Vem är jag då?
Ja du jag skulle nog säga att jag är den människa som är lika flippad som våran kära Anna.
Om vi ska prata minnen så har jag rätt många...
Tillexempel när hon hotar att komma hem till mig och slå mig...

Nu e det såhär att Anna är inte normal... Vilket vi alla har förstått vid det här laget.
Men hon har en fin insida... Eller jaaa, det bror väl på vad man ser som fin!
Hon sitter här på bloggen och säger hur stark hon e, ärligttalat så har hon inga muskler någonstans...
Riktig klenis är hon!
Men vi älskar henne!
Nu är det såhär att hon e på toaletten, hon har varit där rätt länge nu faktiskt...
Hon kanske har fastnat i toaletten? Vem vet :s
När hon kommer ut så ska jag kittla henne:D
Gud detta blogginlägg vart allt annat än seriöst...
Nu ska jag skärpa mig, här får ni bilder och blogginlägg från oss!

PUSS PÅ ALLA 3 BLOGGLÄSARNA :*

/Fanny the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0