Utv. samtal!

Hola!

skola idag, första gången på en veckas tid. var kul att träffa alla men sen var det lite lindre kul att komma tillbaka till allt stress...
När jag hade två lektionen kvar var jag helt slut i kroppen och hjärnan så jag orka knappt med något , men jag kämpade mig igenom lektionerna och sen direkt efter sista lektionen hade jag utvecklingssamtal, det gick faktiskt grymt bra, bara det att jag måste lägga i en växel i visa ämnen för att få ett bra betyg :P
sen blev det hem och börja skriva på tema analys som ska vara inne i morgon, är klar nu men den är sämst men men haha.
är grymt trött nu så ska nog ta en dusch och sen bara koppla av :D

_________________________________________________________________________________________________

When I close my eyes I know i can fly,
I take off from the ground, reach in the sound,
the sound of your sweet voice..

Kommentarer
Postat av: emelie

inte direkt! händer de nå kul i veckan då? :P

2010-11-15 @ 23:05:19
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0