Solarium!

Idag har tiden gått skitfort.. har ingen aning om vart tiden har tagit vägen.
skulle ha mys dag med sis idag och sen plugga på kvällen, hann jag det? nja, jag hann ha lite mys med sis, först åkte vi och sola solarium, var grymt skönt :) sen tog vi en sväng förbi lindex för dom hade typ rea och jag hitta ett par byxleggings och en grön tröja som jag hade kollar på i slutet av sommaren men hade inga pengar att köpa den då så köpte den nu och för ett mycket billigare pris också  :)
när man kom hem så lagade jag lite mat och hjälpte sis med lite saker..
och tiden har bara flyggit förbi..
så inget plugg idag så får plugga hela dagen imorgon innan jag ska iväg till lindesberg och kolla elitserien i handboll :)
aja nu ska jag kolla lite tv och så :)



Kommentarer
Postat av: emelie

okej va kul! händer i kväll då? :)

2010-11-05 @ 09:09:59
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0