Optikern!

Helloj,

idag har det varit skola, inte så jätte jobbit bara första lektionen som känndes som 500 år.
efter skolan så satte jag mig och plugga spanska, har prov på fredag och jag kan inte spanska..tragiskt.
sen runt tre så åkte jag och mamma till pappas grav och tände ljus sen åkte vi också till optikern och kollade våran syn, hade tydligen fårr bättre syn på höger öga så jag är happy :D
när jag kom hem blev det att plugga mer spanska, blev spanska glosor som är 64 st och jag kan cirka 2/3 av dom (Y).
snart är det träning, borde inte träna men jag kan inte hålla mig längre.
nu måste jag fortsätta plugga..


Sexy , or not?


Kommentarer
Postat av: Anonym

äckel!

2010-11-17 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0