lösögonfransar

Hej har nyss satt på mig mina lösögonfransar tills ikväll då jag ska till kumla på maskerad :)
Ska vara katt så ska ha ganska långa ögonfransar.
det var inbte det lättaste när man aldrig gjort det förr men jag blev faktiskt nöjd med resultater :)
Ska snart äta och sen ska jag dra hem till Frida och fixa resten där, har bara gjort grunden här hemma.
Ska faktiskt bli kul med maskerad ikväll :)
aja är lite stressad för jag måste bestämma kläder och massa men vi hörs :)



Mina ögon, syns inte så jätte bra men men :P

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: tack, det hade jag :D

2010-11-06 @ 17:38:47
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0