Konstig dag..

Hej, idag har det varit en liten konstig dag..
det började med att jag hade en lektion i skolan och på den blev jag lite snurrig så fick gå till vilrummet där det fanns en säng och en massargestol, jag tog självklart massargestolen och satt i den och fick massage i ca 20 min var väldigt skönt måste jag säga :D
sen blev det att kolla lite på "and then there were none" den är så grymt tråkig och allt så jag konsentrerade mig inte när jag såg den så får ta och kolla lite på den nu.
sen sluta jag runt 12 och gick och köpte halstableter för jag hosar och är hes så då får man äta massa halstabletter.
sen städa jag hemmet lite, så duktig som jag är. sen plugga jag spanska som jag hatar !!
sen ut en stund och sen plugga mer spanska. har typ tagit mig 2-3 timmar att lära mig 64 glosor helt otroligt.. så nu ska jag lära mig 46 verb och deras böjningar och skit undra hur lång tid det kommer ta.. kommer få råplugga spanska imorgon i alla fall..
ne fy vilken jobbig dag, hållde på att spy i morse också för jag hosta så mycket så jag inte fick någon luft så jag nästan spyde, härligt...
aja nu ska jag väll kolla på "and then there were none"



Kommentarer
Postat av: andrea

sv: jotack, det är fint :) själv?

2010-11-18 @ 18:26:58
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack men de är rätt bra utom förskyld :) du?

2010-11-19 @ 23:21:55
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0