Host host!!

Hej, har inte bloggat för att jag har haft världens jävla hosta så jag knappt har sovit något på nätterna vilket har varit väldigt jobbigt, men inatt fick jag sova lite poch jag hostar inte lika mycket längre *ta i trä*
just nu sitter jag här hemma och har tagit lite cp bilder med syster haha. och vi skla snart lagga mat, får se om man får i sig något, har inte varit så hungrig den senaste tiden.
aja imorgon är det match borta i stockholm, mamma tycker inte jag borde vara med pga min hosta men hostan ska inte få stoppa mig.
här får ni sis och mina muppbilder.



Jag älskar dig sis !

Kommentarer
Postat av: sis!

lööööööv you too! <3

2010-11-20 @ 16:55:35
Postat av: andrea

sv: men va härligt :)

2010-11-21 @ 11:23:06
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: YSF

Det är de jobbiga med hösten, då blir man sjuk =/

2010-11-21 @ 13:14:39
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fetto!

2010-11-26 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0