Guld kväll !

Igår var det en väldigt väldig bra kväll/natt.
Tack alla ni underbara tjejer som var med , ni är guldvärda´.
hade grymt kul, och lite extra kul när vi skulle kolla terror och alla satt ihopträngda i soffan och var skit rädda speciellt jag som skrek x)
sen ner det var dags att sova så sa vi typ godnatt 100000 gånger innan vi menade det xD
haha så grymt underbara människor är ni tjejer.

idag så var man väldigt trött eftersom man typ bara hade sovit 3 timmar inatt..
så försökte plugga lite men det gick inte så bra, utan jag somnade haha lyckat.
sen fick man lite besök av en person, riktigt trevligt :)
sen träning som var grymt jobbig, dels eftersom man var så grymt tröt och sen för att vi hade lite fys..
aja nu ska jag bara ta det lugnt och mysa i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se



JAPP!

2010-11-03 @ 12:04:11
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: stephanie isabell

sv: mys :D

2010-11-03 @ 15:54:30
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0