Fy fy!

Hej, är helt slut i kroppen så det inte är sant.
igår kväll fick jag skit lågt blodsocker så var helt skakig i kroppen och så och resultatet av det är att jag är så jävla trött i kroppen så jag inte orkar göra ett skit orkar knappt tänka haha.
så idag denna sega lördag ska jag bara ta det lugnt och vila upp kroppen, och hoppas på att blosockret är på topp idag :)

Sen har jag fått lite elaka kommentarer från någon anonym person, och då undrar jag varför man skickar en anonym kommentar? vågar du inte stå för den du är eller? och jag tar inte åt mig det du skriver gullet så lägg inte din energi på mig.



I will continue to have my head high and a big smile fore nothing you say can bring me down !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0