Back to school!

Första skoldagen efter lovet, kändes som man inte hade haft en veckas lov, härligt.
Dagen började med körkorts teori prov vilket gick oförväntat bra eftersom jag bara pluggade några timmar på det igår haha.
Så idag har jag inte gjort så spec mycket, sluta 15.20.
sen blev det hem och plugga källkritik som ska vara fördig imorgon och jag började på den idag, gud vad duktig jag är på att göra allt i sista minuten ;)
är faktiskt nästan klar med den också, har bara en och en halv fråga kvar :D
och jag får två lektioner imorgon också att jobba med den så jag kommer nog bli klar .. hoppas jag.
snart är det träning, vet inte om jag kommer orka för jag är så grymt trött sov kanske 3 timmar inatt vilket inte var så kul, kommer somna gött inatt i alla fall.


Syns det att jag har ringar under ögonen eller? x)

Kommentarer
Postat av: YSF - Bo i norge nu

tack du :)

2010-11-12 @ 20:09:49
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0