Två NP.

Har haft 2 NP i engelska idag.
Hade reading först den gick faktiskt enormt bra.
Sen hade jag lisning vilket inte gick lika bra. man hörde ju fan inte vad dom sa..
Men men bara jag får G så är jag jag nöja :)
Efter man hade gjort NP:na så åt vi lunch sen börja jag och Frida skriva vårat manus till eng/sam uppgiften.
Sen gick jag hem runt halv 2 och gjorde bildanalysen som ska vara inne i morgon.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag..
Tänkte gå ut och springa men blev skit trött så jag orka inte haha.
Har lång sovmorgon i morgon, grymt skönt börjar 12.30.
Nu ska jag kolla klart på ugly betty och sen DH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0