sjuk kul!

Har haft en sjuk rolig skoldag idag.
Det började på svenskan för på bilden hade jag ganska tråkigt för jag kom inte på vad jag skulle måla, några förslag kanske?
Aja på svenskan så började vi med att sjunga för Miranda det var grymt kul för hon blev lite generad haha för söt!
Sen började vi arbeta och jag hade bestämmt mig för att arbeta bra den lektionen men det gick ju inte så bra haha.
Jag skulle gå till biblan för att fråga Miranda en sak men sen när jag skulle gå tillbaka till klassrummer så sa Miranda kan du inte stanna här det är ju min födelsedag och då var jag ju tvungen att stanna kvar.Och då satte jag mig vid FB där Frida, Miranda och jag satt och skrev på finska och persiska till varandra med hjälp av google och det blev skit konstiga översättningar ahhaa. som det är; jag skrev "åh, vad bra baby ;)" till Miranda på finska och när hon översatte det på google blev det " åh, vilken stor bebis" ahah skit cp men fy vad vi skratta :D

Nu ska jag fixa mig inför träningen. så vi hörs nog efter träningen :)
Bye bye.


Kommentarer
Postat av: FRIDA DA MAN!

HAhahahaha Google translate in my heart!<3 för kul hade vi! <3

2010-05-05 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0