No life!

Hejsan!

jag har verkligen inget liv just nu!
jag bara pluggar och pluggar och har verkligen ingen lust att plugga men för det lönar sig ändå inte!
Fick tillbakla matte NP och fick VG tror jag men är inte säker och det gick ändå sämst!
vist ett Vg är bra men hade hoppats på mer än VG eller svårt att förklara är ändå besviken...
å nu ska jag plugga till naturkunskapen men hasr ingen motivation...
känns som jag pluggar och pluggar men jag får ändå inga bra betyg till det...
Aja nu ska jag tänka povitivt och plugga satan innan jag ska på träning, plus att jag klämmer in matlagning mitt i allt pluggande..
aja nu kan jag inte skiva någe mer för nu måste jag plugga... bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0