Låååååååååååååååång dag

Jaha nu är det onsdag och sista dagen i skolan för denna vecka så nu har jag helg :)
Dagen börja med NP i matte , jag faila massa på den men men..
Sen hade man 2 -3 timmars håltimma inte najs.
Sen hade jag spanska då vi testa ett gammalt NP hörövning, det gick sämst men blev godkänd på den i alla fall.
Sen hade vi bild på jag inte kom på vad jag skulle måla, så om någon har nåot förslag så säg gärna det.
Sen svenska , fast den behövde vi inte gå på :)
så nu sitter jag här och ska laga potatisbullar , och sen ska jag skicka iväg svenska uppgiften till min lärare sen iväg och träna och sen får jag se vad jag hittar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0