I have no power!

Godmorgon.

Jag vet att jag har varit lite dålig med uppdateringen men jag har varken haft tid eller ork att skriva eller lägga upp videosarna från i lördags.
men nu har jag min långa sovmorgon så jag hinner med att skriva detta inlägg.
Så dom här dagarna som jag inte har skrivit på har jag pluggat och tränat det är typ det ända jag har hunnit med.
inte det roligaste livet kanske men nu är det slutet av skolan så då lägger alla lärare in massa prov och skit så man har ju ingen fritid kvar. och det är järnvägen cup i helgen så man måste träna för den med.
aja känner att jag inte har någt liv just nu men det kommer väl tillbaka får man hoppas.
har även fått sommarjobb :D

Nu ska jag till skolan och skriva uppsats i spanska.. ni får hålla tummarna för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0