home from school

Hola!

nu är jag hemma från skolan. har varit en väldigt soft dag.
först hade jag som sagt spanska uppsats som gick väldigt bra :)
Så hoppas jag får G på den i alla fall :)
sen hade jag bild som gick mindre bra, jag blir inte så nöjd med min bild så vet inte hur jag ska göra. men nu har jag tagit med bilden hem så ska arbeta lite med den hemma.
sen hade man svenska fast då skulle vi gå och lyssna på någon politisk debatt som sög men den sluta halv tre sen så sluta jag.
Så nu sitter jag här hemma och pluggar som jag har gjort nu dom sista veckorna.
Fast jag har fastnat nu för jag tycker två saker som vi har i naturkunskapen är samma sak så måste få tag på någon från klassen och fråga lite.
men är i alla fall klar med naturkunskapen , eller ska få in allt i mitt huvud men har snart svarat på allt som man ska kunna till provet.
Aja nu ska jag väl fortsätta plugga lite och så hörs vi lite senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0